سهم بخش فداغ و خلیلی کجاست؟

  • ۵۷
سهم بخش فداغ و خلیلی کجاست؟

بیش از هشت ماه محرومیت از هشت میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی…!

سهم بخش فداغ و خلیلی کجاست؟

فاضل نریمانی:

 

اردیبهشت چهارصد و یک، دکتر حسین زاده از تخصیص بیش از چهارده و نیم میلیارد تومان اعتبار در قالب محرومیت زدایی برای دو بخش مرکزی و ارد در راستای حل بحران آب منطقه خبر داد.

در دیداری که با پیگیری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انجام گرفت، جمع خاصی از معتمدین فداغ در مسجد بعثت با نماینده پنج شهرستان دیدار کردند. در این دیدار دکتر حسین زاده از تخصیص دوازده میلیارد تومان اعتبار مشترک برای بخش ارد و بخش مرکزی خبر داد. همچنین وعده تخصیص دو میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی در فداغ و نیز مبلغ پانصد میلیون تومان برای اصلاح خط انتقال آب در منطقه بزرگ فداغ و خلیلی را دادند که همه این اعتبارات از بودجه محرومیت زدایی شهرستان با پیگیری نماینده پرتلاش پنج شهرستان مصوب شده بود.

 

خرداد ۴۰۱ نیز محمود طاهرزاده فرماندار شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر، بر ضرورت اقدامات اساسی برای حل بحران آب در بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

وی از توسعه مجتمع آبرسانی فداغ خبر داد و افزود: ۱۰ کیلومتر تعویض شبکه از روستای کردشیر به سمت فداغ، سه کیلومتر اصلاح شبکه در مجتمع فداغ، تعویض ۸۵۰ متر خط انتقال مخزن خلیلی‌، ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در روستای خلیلی، ساخت مخزن ۱۵۰ مترمکعبی روستای لب اشکن و ۲۰۰ متر مکعبی روستای حسین آباد با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

اکنون پس از گذشت چندین ماه از وعده مسئولین مبنی بر توسعه مجتمع آبرسانی فداغ و خلیلی، صرفا شاهد تحقق سه مورد از موارد ذکر شده هستیم: اصلاح شبکه آبرسانی در محله گهدم فداغ، تعویض ۸۵۰ متر خط انتقال مخزن خلیلی و کف شکنی دو حلقه چاه آب مجتمع فداغ در عمادشهر…

امید داریم مسئولین محلی مان در فداغ، خلیلی و روستاهای همجوار بجد پیگیر تحقق وعده های مسئولین در شهرستان و استان باشند تا شاهد احقاق حق اهالی این منطقه باشیم.

#صدای_فداغ

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب ترین مطالب

پربحث ترین مطالب

نظرات خوانندگان