درخشش دوباره فداغی ها در عرصه علمی شهرستان

  • ۱۷۳
درخشش دوباره فداغی ها در عرصه علمی شهرستان

درخشش دوباره دانش آموزان فداغی در عرصه علمی شهرستان گراش


در همایش تجلیل از رتبه های برتر شهرستان در کنکور سراسری ۱۴۰۱ و همچنین قبولی های دانشگاه فرهنگیان که به همت ستاد « روشنا طرحی برای فردا » با همکاری آموزش و پرورش گراش و حمایت مالی موسسه صولت عنیبه گراش برگزار شد ، تعداد شش نفر از دانش آموزان فداغی حضور داشتند . در این مراسم که با حضور فرماندار و سایر مسؤولین گراش برگزار شد ابتدا رتبه های برتر شهرستان در کنکور سراسری تجلیل شدند که در این مرحله آقای نیما جهان پیما از فداغ با قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران تجلیل شد . سپس در مرحله دوم مراسم ، قبولی های دانشگاه فرهنگیان به طور ویژه تجلیل شدند که در این مرحله تعداد پنج نفر از کل هفت نفر قبولی دانشگاه فرهنگیان دانش آموزان فداغی بودند . آقای ابوالفضل طاهری رشته آموزش استثنایی و خانم ها فاطمه نورسیده ، فاطمه کهنسال ، زهرا قاسمی و زهرا خدمتی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان .

جایزه قبولی های دانشگاه فرهنگیان : یک دستگاه لپ تاپ به ارزش ۱۴ میلیون تومان به همراه لوح و‌تندیس مراسم

جایزه آقای نیما جهان پیما مبلغ ۱ میلیون و پانصد هزار تومان به همراه لوح و تندیس مراسم

در پایان طبق صحبتی که با آقایان محمد قادری و محسن راه پیما از مدعوین مراسم داشتیم امیدوار بودند که نگاه مسؤولین و خیّرین عزیز فداغی نیز به برترین های کنکور و تشویق و ترغیب دانش آموزان همانند گذشته بلکه پررنگ تر باشد .

*به امید پیشرفت سطح علمی آینده سازان فداغ و فداغی آباد*

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محبوب ترین مطالب

پربحث ترین مطالب

نظرات خوانندگان